Ako nakupovať

Nakupovať na tejto web stránke je veľmi jednodoché. Vo fotogalérií pri každom obrázku je popis a cena tovaru. Pod obrázkom je kód tovaru, ktorý si opíšete a vyplníte formulár v sekcii kontakty, kde uvediete:
1.kód tovaru a počet kusov
2.meno, priezvisko a adresu dodania
3.telefónne číslo
4.e-mailovú adresu
 Doprava je v cene 1.90€ no je možné uplatniť aj zadarmo a to veľmi jednoducho: 
a)dajte nám like na Facebook stránku - Sahre style - módne doplnky
b)objednajte 2ks a viac
 Celý web má status bazárového predaja.
 Tovar na stránkach je úplne nový.
 Doba dodania je maximálne 3 dni.
 

Pravidlá nakupovania 

  1. Tovar je nový, nepoužitý, pochádza z nevypredaných zásob a likvidáchií obchodných domov.
  2. Skutočné informácie o kupovanej veci sú deklarované predávajúcim v inzeráte a fotografiách. Iba to, čo predávajúci deklaruje v inzeráte je záväzné. 
  3. V prípade problémov nepomôže Slovenská obchodná inšpekcia a pravdepodobne ani iná organizácia na ochranu spotrebiteľov. (predajcovia na tejto stránke sa však zaväzujú, že tovar je kvalitný a v prípade problémov budú všetko riešiť.)
  4. Keďže predávajúcim nie je podnikateľ, znamená to menšiu právnu ochranu kupujúceho. Kupujúci v takomto prípade nie je spotrebiteľom, takže sa naňho nevzťahujú ochranné ustanovenia Občianskeho zákonníka o spotrebiteľských zmluvách, zákon o ochrane spotrebiteľa, ani ustanovenia o predaji použitého tovaru v obchode a pod.
  5. Oproti nákupu v obchode v bazári nie je skutočný reklamačný poriadok. Ten nahradzuje vzájomná dohoda medzi predávajúcim a kupujúcim.
  6. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní, ako je tomu v prípade kúpy tovaru od podnikateľa podľa § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji. (V prípade problémov nás kontaktujte)
  7. Na použitý tovar sa nevzťahuje záruka, ak sa na tom výslovne predávajúci a kupujúci nedohodnú. Ak chce kupujúci tovar reklamovať (uplatniť zodpovednosť za vady), môže tak urobiť len vtedy, ak mal tovar vady už v deň jeho prevzatia.
  8. Reklamovať tovar kupujúci nemôže, ak predávajúci upozornil kupujúceho na vady veci, o ktorých vedel. Ak tak predávajúci neurobil a vec má napriek tomu vady, kupujúci má nasledovné práva:
  • Právo na primeranú zľavu z ceny zodpovedajúcu povahe a rozsahu vady, ak môže vec napriek vade používať.

  • Právo na náhradu škody, ktorá mu vznikla v súvislosti s kúpou vadnej veci.

  •  Právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práv zodpovednosti za vady.

  •  Právo od zmluvy odstúpiť a žiadať vrátenie kúpnej ceny, ak vec používať kvôli vade nemôže, alebo v prípade, ak ho predávajúci ubezpečil, že vec má určité konkrétne vlastnosti alebo že vec nemá žiadne vady, a toto ubezpečenie sa ukázalo ako nepravdivé

Ak som predajca,...

v inzerátoch zverejním minimálne, čo predávam, za akú cenu a k tomu aktuálnu fotografiu veci. Dôveryhodnosť a atraktívnosť inzerátu zvyšim detailnými informaciami o veci a viacerými a detailnými fotografiami. Zbytočné nezvýrazňujem inzerát. Za všetko, čo napíšem do inzerátu a do komunikácie s kupujúcim nesiem zodpovednosť a v prípade ak z akýchkoľvek dôvodou nie som schopný ich dodržať, budem sa to snažiť vyriešiť na vlastné náklady. V prípade neočakavanej situácie sa budem úprimne snažiť dohodnuť aj keď to bude spojené s dodatočnými nákladmi, alebo stratou. Nikdy nebudem urážať kupujúceho, je to ľudská bytosť ako ja. Rešpektujem pravidla stránky, na ktorej môžem inzerovať.

Ak som kupujúci,...

 

uvedomujem si, že je prirodzené že veci v bazári môžu mať známky používania, prania, alebo skladovania, preto malé chyby tovaru (fľaky, žmolky, znečistenie, škrabance, poškodenie švov alebo je vec ošuchaná, vyšľapaná) neberiem ako dôvod na porušenie vzájomnej dohody. Ak mi na niečom záleži, vždy sa spýtam a uistim sa, že to čo kupujem to spĺňa. Ak obchod potvrdím, príjimam zodpovednosť za chyby, na ktoré som sa nespýtala. V žiadnom prípade neurobím v suvislosti s obchodom nič (napr. vrátenie veci), bez predchádzajúcej dohody s predajcom. Úprimne sa budem snažiť prípadné nedorozumenie, alebo neočakavanu situáciu vyriešiť, aj v prípade ak to bude spojené s dodatočnými nákladmi, alebo stratou. Nikdy nebudem urážať predavajúceho, je to ľudská bytosť ako ja. Rešpektujem pravidla stránky, prostredníctvom, ktorej môžem nakupovať.